Ely House Hotel

ابحث عن أفضل فندق في Wolverhampton لمواعيدك، حسب السعر أو التفضيلات
قارن عروض Ely House Hotel عبر مئات المواقع، كل ذلك في مكان واحد
ابحث عن عرض مع إلغاء مجاني أو تقييمات ممتازة
قارن بين الغرف والأسعار
حقائق سريعة
تسجيل الوصول ابتداءً من | 15:00 |
---|---|
تسجيل المغادرة قبل | 11:00 |
الإفطار | يشمل وجبة الإفطار |
الحيوانات الأليفة | لا يسمح بالحيوانات الأليفة |
الأطفال | يرحب هذا الفندق بوجود الأطفال |
وسائل الراحة
المزيد من المعلومات حول Ely House Hotel

Ely House Hotel
حاز على جائزة Black Country Hotel & Tourism GOLD. حائز على جائزة ‘Quality in Wolverhampton status' من مجلس المدينة لخدمة العملاء العالية وكذلك Booking.
التقييمات والمراجعات
موقع ممتاز
53 Tettenhall Road، Wolverhampton، WV3 9NB، المملكة المتحدة|1.55 كم من Wolverhampton Railway Station
تسجيل الوصول وتسجيل المغادرة
تسجيل الوصول بدءًا من:
15:00
تسجيل المغادرة قبل:
11:00
معلومات مفيدة
يرحب هذا الفندق بوجود الأطفال
بعمر 1 سنوات أو أقل
يمكن للأطفال استخدام الأسرّة الإضافية بتكلفة إضافية قيمتها GBP 15.
بعمر 15 سنوات أو أقل
يمكن للأطفال استخدام الأسرّة الإضافية بتكلفة إضافية قيمتها GBP 20.
لا يسمح بالحيوانات الأليفة
يشمل وجبة الإفطار
سعر الإفطار
ر.ق. 49 (≈GBP 11) / للشخص
خيارات الإفطار
فطور أوروبي
قائمة الإفطار
Set menu.
Please inform Ely House Hotel of your expected arrival time in advance. You can use the Special Requests box when booking, or contact the property directly using the contact details in your confirmation. Guests are required to show a photo ID and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. In response to the coronavirus (COVID-19), additional safety and sanitation measures are in effect at this property. Food and beverage services at this property may be limited or unavailable due to the coronavirus (COVID-19). Due to the coronavirus (COVID-19), this property is taking steps to protect the safety of guests and staff. Certain services and amenities may be reduced or unavailable as a result. Due to the coronavirus (COVID-19), this property has reduced reception and service hours. In accordance with government guidelines to minimize transmission of the coronavirus (COVID-19), this property may request additional documentation from guests to validate identity, travel itinerary, and other relevant info on dates where such guidelines exist. Due to coronavirus (COVID-19), this property adheres to strict physical distancing measures. Due to the coronavirus (COVID-19), make sure you're booking this property in accordance with the destination's local government guidelines, including (but not limited to) the purpose of travel and maximum group size. Due to the coronavirus (COVID-19), wearing a face mask is mandatory in all indoor common areas. It's not possible to stay at this property for coronavirus (COVID-19) quarantine purposes. A damage deposit of GBP 50 is required on arrival. This will be collected as a cash payment. You should be reimbursed on check-out. Your deposit will be refunded in full in cash, subject to an inspection of the property. Weekend breakfast is served from 08:00 until 09:30. Room service is also available on request. You must show the credit card used to book upon check-in. Please supply the cardholder address when making a booking.
Cash